AGROBANK Logo
  • Muat Turun
  • Cawangan/ Lokasi ATM
  • Search

Khidmat Pelanggan

Kepuasan anda adalah keutamaan kami, itulah sebabnya kami sentiasa bersedia untuk menerima dan mengendalikan pertanyaan, maklum balas dan cadangan mengenai produk dan perkhidmatan kami. Kami sentiasa berusaha untuk meningkatkan perkhidmatan kami untuk anda.











Cara Maklumbalas / Cadangan

Langkah 1 :
Fail maklum balas / cadangan anda menggunakan borang di atas

Langkah 2:
Anda akan menerima balasan e-mel daripada kami melalui e-mel anda dalam tempoh 24 jam pada hari  bekerja

Langkah 3:
Anda akan menerima komunikasi resolusi daripada kami dalam tempoh empat belas ( 14 ) hari bekerja

Langkah 4:
Jika anda tidak berpuas hati dengan resolusi yang ditawarkan, anda boleh mengemukakan aduan anda kepada:


Saluran lain Untuk Aduan

Pusat Perhubungan:

Membuat panggilan daripada nombor telefon tempatan di 1 300 88 2476

Membuat panggilan daripada nombor telefon luar negara di +603 2709 0600

Waktu operasi Pusat Perhubungan 7 pagi – 9 malam

Pegawai yang bertanggungjawab untuk aduan sahaja:

Puan Renie Hasnidar binti Hashmi
Nombor telefon: 03-27311600 (2775)
Emel: renie@agrobank.com.my

Puan Fazlinda binti Abdul Ghani
Nombor telefon: 03-27311600 (1687 )
Emel: fazlinda@agrobank.com.my

E -mail kepada:
customer@agrobank.com.my

Tulis Kepada:
Agrobank
Client Relationship Management
Leboh Pasar Besar
Peti Surat 10815
50726 Kuala Lumpur

 

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan – Industri Kecil & Sederhana (SMEs)

Piagam (Treat Customers Fairly Charter)