AGROBANK Logo
  • Muat Turun
  • Cawangan/ Lokasi ATM
  • Search

Pertanyaan/Maklum Balas Anda Sangat Penting Bagi Kami

Kepuasan anda adalah keutamaan kami, itulah sebabnya kami sentiasa bersedia untuk menerima dan mengendalikan pertanyaan, maklum balas dan cadangan mengenai produk dan perkhidmatan kami. Kami sentiasa berusaha untuk meningkatkan perkhidmatan kami untuk anda.


Cara Maklumbalas / Cadangan

Langkah 1 :
Fail maklum balas / cadangan anda menggunakan borang di atas

Langkah 2:
Anda akan menerima balasan e-mel daripada kami melalui e-mel anda dalam tempoh 24 jam pada hari  bekerja

Langkah 3:
Anda akan menerima komunikasi resolusi daripada kami dalam tempoh empat belas ( 14 ) hari 

Langkah 4:
Jika anda tidak berpuas hati dengan resolusi yang ditawarkan, anda boleh mengemukakan aduan anda kepada:

 

Saluran Lain Untuk Aduan


Pusat Panggilan:

Membuat panggilan daripada nombor telefon tempatan di 1 300 88 2476
Membuat panggilan daripada nombor telefon luar negara di +603 2709 0600

Waktu operasi Pusat Perhubungan:

  • Isnin – Jumaat: 7 pagi – 7 malam
  • Sabtu, Ahad & Cuti Umum: 9 pagi – 7 malam



Tulis Kepada


Agrobank
Customer Relationship Management
Leboh Pasar Besar
50726 Kuala Lumpur


Piagam Pelanggan
Piagam Pelanggan – Industri Kecil & Sederhana (SMEs)
Piagam (Treat Customers Fairly Charter)