AGROBANK Logo
  • Muat Turun
  • Cawangan/ Lokasi ATM
  • Search

Borang Pertanyaan / Aduan / Maklum balas

Kepuasan anda adalah keutamaan kami, itulah sebabnya kami sentiasa bersedia untuk menerima dan mengendalikan pertanyaan, maklum balas dan cadangan mengenai produk dan perkhidmatan kami. Kami sentiasa berusaha untuk meningkatkan perkhidmatan kami untuk anda.


Cara Maklumbalas / Cadangan

Langkah 1 :
Fail maklum balas / cadangan anda menggunakan borang di atas

Langkah 2:
Anda akan menerima balasan e-mel daripada kami melalui e-mel anda dalam tempoh 24 jam pada hari  bekerja

Langkah 3:
Anda akan menerima komunikasi resolusi daripada kami dalam tempoh empat belas ( 14 ) hari 

Langkah 4:
Jika anda tidak berpuas hati dengan resolusi yang ditawarkan, anda boleh mengemukakan aduan anda kepada:

 

Saluran Lain Untuk Aduan

Pusat Panggilan: Membuat panggilan daripada nombor telefon tempatan di 1 300 88 2476 Membuat panggilan daripada nombor telefon luar negara di +603 2709 0600 Waktu operasi Pusat Perhubungan:

  • Isnin – Jumaat: 7 pagi – 7 malam
  • Sabtu, Ahad & Cuti Umum: 9 pagi – 7 malam

Tulis Kepada

Agrobank Customer Relationship Management Leboh Pasar Besar 50726 Kuala Lumpur


Piagam Pelanggan Piagam Pelanggan – Industri Kecil & Sederhana (SMEs) Piagam (Treat Customers Fairly Charter)